Πέμπτη 3 Μαρτίου 2022

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΣΤΗ ΔΡΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ

 Αναστασία Κεχαγιά, Α1 

1)ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ;

Απάντηση:

Ότι ο κάθε άνθρωπος είναι διαφορετικός και μοναδικός από όλους και τυχαίνει να έχει κάποιες ομοιότητες με κάποιους για παράδειγμα στον χαρακτήρα, στις συνήθειες, στις πεποιθήσεις κλπ.

 

2)ΠΩΣ ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ Η ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ;

Απάντηση:

Πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν εδικοί χοροί για αυτά τα παιδιά ώστε να παρέχονται σε αυτά περισσότερη προσοχή και  φροντίδα. Ωστόσο κάθε παιδί έχει το δικαίωμα να διδάσκεται στο ίδιο σχολειό με τα παιδιά της περιοχής του όπου δεν θα διακρίνονται μεταξύ τους εξαιτίας της  νοητικής ή σωματικής τους ιδιαιτερότητας

 

3)ΠΟΙΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ Η ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ;

Απάντηση:

Πολλές φόρες δέχονται bulling από τους συμμαθητές τους με αποτέλεσμα όλη αυτή η διαδικασία να τους κάνει να νιώθουν μειονεκτικά απέναντι στα αλλά παιδιά και νιώθουν ότι του βάζουν στο περιθώριο αλλά και ότι είναι ανεπιθύμητα

 

 

4)ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ;

Απάντηση:

Υπάρχουν παιδιά που κατάγονται από άλλη χωρά αλλά έχουν γεννηθεί και έχουν στην Ελλάδα

 

5)ΤΙ ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ ΧΩΡΩΝ;

Απάντηση:

Κατά την γνώμη μου τις περισσότερες φόρες οι σχέσεις είναι φιλικές μεταξύ τους αλλά υπάρχουν και περιπτώσεις που τα παιδιά τα όποια κατάγονται από άλλη χωρά να δέχονται κάποιες φόρες ίσως κάποια άσχημα συμπεριφορά από συμμαθητή/συμμαθήτρια τους

 

6)ΜΕ ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ Η ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ;

Απάντηση:

Καταρχάς όλοι θα πρέπει να μάθουν να σέβονται την όποια διαφορετικότητα του κάθε παιδιού. Επίσης χρειάζεται να κατανοήσουν ότι πρέπει να συνεργαστούν όλοι μαζί για να τα καταφέρουν και να είναι ευτυχισμένοι. Αρά θα πρέπει να πλησιάσουν αυτά τα παιδιά, να μπορούν να τα στηρίξουν σε ότι χρειαστούν και να δημιουργήσουν φιλικές σχέσεις μεταξύ τους, γιατί έτσι το ένα μαθαίνει από το άλλο.

 

7)ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ  Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ;

Απάντηση:

Ναι είναι εύκολη αρκεί να υπάρχει συνεργασία από όλους

8)ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΙΑΤΗΤΗ Η ΕΝΤΑΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΩΠΙΚΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ; (ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ)

Απάντηση:

Πιστεύω ότι πρέπει να υπάρχουν ειδικά καταρτισμένοι εκπαιδευτικοί που μπορούν να παρέχουν την κατάλληλη υποστήριξη σε αυτά τα παιδιά.

 

                                                                                                                                            Αναστασία Κεχαγιά, Α1

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου