Αναστασία Πατινιώτη, Β2
1)ΤΙ
ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ;
Απάντηση:
Την έννοια της διαφορετικότητας
την αντιλαμβάνομαι όταν κάποιος έχει διαφορετικές αντιλήψεις , πεποιθήσεις και
απόψεις από εμένα. Διαφορετικότητα για εμένα δεν σημαίνει μόνο ο πλησίον μου να
έχει διαφορετικό χρώμα , να πιστεύει σε διαφορετική θρησκεία ή να είναι από
άλλη χώρα. Έχει να κάνει και με τον τρόπο σκέψης που έχει ο καθένας μας.
2)ΠΩΣ
ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ Η ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ;
Απάντηση:
Θεωρώ πως εάν κάτι παρόμοιο, με
αυτό που με ρωτάς, συνέβαινε και στο δικό μας σχολείο, θα ήταν κάτι πολύ σωστό
και καλό, γιατί και τα παιδιά με κάποιες ιδιαιτερότητες έχουν το δικαίωμα στην εκπαίδευση,
στο να συναναστρέφονται με άλλα άτομα και να βρίσκονται σε τάξης με μαθητές
όπως και εμείς.
3)ΠΟΙΑ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ Η ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ
ΧΩΡΕΣ;
Απάντηση:
Επειδή πολλοί μαθητές
δυσκολεύονται να αποδεχτούν το διαφορετικό , κάτι το οποίο μπορεί να προέρχεται
και από το σπίτι, δηλαδή οι γονείς τους να είναι αντίθετοι στο να είναι κάποιος
διαφορετικός, τα παιδιά αυτά πολλές φορές δέχονται από άλλους μαθητές σχολικό
εκφοβισμό, πολλά υβριστικά σχόλια για τις ιδιαιτερότητες που τυχόν μπορεί να
έχουν ή για τις χώρες από τις οποίες κατάγονται , κοροϊδία και πολλά άλλα. Αυτό
κατά τη γνώμη μου δεν είναι σωστό και τα σχολεία ειδικά στη χώρα μας προσπαθούν
να περιορίσουν αυτού του τύπου σχολικού εκφοβισμού και να μας μάθουν ότι όλοι
μπορούμε να συνυπάρχουμε μαζί στο ίδιο σχολείο γιατί όλοι είμαστε άνθρωποι.
4)ΥΠΑΡΧΟΥΝ
ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ;
Απάντηση:
Στο σχολείο μας κυρίως υπάρχουν
παιδιά τα οποία κατάγονται από βαλκανικές χώρες όπως από την Αλβανία και σπάνια
υπάρχουν παιδιά τα οποία κατάγονται από πιο μακρινές χώρες ωστόσο υπήρχαν φορές
που στο σχολείο μας είχαν έρθει μαθητές οι οποίοι κατάγονταν κυρίως από χώρες
της ανατολής.
5)ΤΙ
ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ
ΧΩΡΩΝ;
Απάντηση:
Θεωρώ πως εμείς οι Έλληνες σαν
λαός είμαστε πολύ φιλόξενοι δεν είμαστε καθόλου ρατσιστές σπάνια υπάρχουν
κάποιοι οι οποίοι μπορεί να μην αποδέχονται το διαφορετικό αλλά σαν σύνολο από
την αρχαιότητα εμείς δεν κάνουμε διακρίσεις θεωρούμε ότι ο καθένας μπορεί να
είναι διαφορετικός και αυτό εμείς το αποδεχόμαστε και από τα παλιά τα χρόνια
μέχρι και σήμερα αυτό μαθαίνεται και στα ελληνικά σχολεία με αποτέλεσμα οι Έλληνες μαθητές να αποδέχονται άλλους μαθητές
από ξένες χώρες και να αναπτύσσουν φιλικές σχέσεις μαζί τους.
6)ΜΕ
ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ Η ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ;
Απάντηση:
Θεωρώ πως πρωταρχικό ρόλο στο να
βοηθήσουμε άλλους μαθητές με επιμέρους μαθησιακές ιδιαιτερότητες ή μαθητές από
ξένες χώρες έχει το να τους κάνουμε να νιώσουν ευπρόσδεκτους στο σχολείο μας
και γενικά στη χώρα μας. Αν δεν αναπτύξουμε σχέσεις μαζί τους δεν θα μπορούν να
μας εμπιστευτούν και έτσι δεν θα μπορέσουμε να τους βοηθήσουμε. Στη συνέχεια σε
πολλά ελληνικά σχολεία ιδιαίτερα σε μικρότερες τάξεις υπάρχουν μαθήματα για
παιδιά με ιδιαιτερότητες ή ακόμη και μαθήματα στα οποία μαθαίνουν στους μαθητές
από τις ξένες χώρες την Ελληνική γλώσσα ώστε να μπορούν να μας καταλαβαίνουν. Η
συνεννόηση είναι ένας βασικός παράγοντας ώστε να μπορούμε να βοηθήσουμε μαθητές
με οποιαδήποτε είδους ανάγκη.
7)ΘΕΩΡΕΙΤΕ
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ
ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ;
Απάντηση:
Όπως προανέφερα θεωρώ πως η
προσαρμογή των μαθητών αυτών δεν είναι εύκολη στο μαθησιακό περιβάλλον του
σχολείου αλλά εάν οι μαθητές των δικών μας σχολείων και γενικά όλων των
σχολείων ανταποκρίνονται στις δυσκολίες πού έχει η συνεννόηση με άλλα άτομα που
έχουν κάποιου είδους ειδική ανάγκη ή κατάγονται από ξένες χώρες και μπουν για
λίγο στη θέση τους θεωρώ πως θα κάνουν τους μαθητές να νιώσουν ευπρόσδεκτοι και
να γίνει και πιο εύκολο για αυτούς το μάθημα και γενικά η συμβίωση με άλλους
μαθητές στο σχολείο.
8)ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΙΑΤΗΤΗ Η ΕΝΤΑΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΩΠΙΚΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ; (ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ
ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ)
Απάντηση:
Θεωρώ πως αν συνέβαινε κάτι
τέτοιο θα ήταν όχι απλά καλό αλλά θα γινότανε παράδειγμα προς μίμηση και για
άλλα σχολεία. Εάν υπάρχουν σε σχολεία μαθητές με ιδιαιτερότητες ή μαθητές από
ξένες χώρες πραγματικά η προσαρμογή τους στο μαθησιακό περιβάλλον θα ήταν
αρκετά πιο εύκολη , θα μπορούσαν χάρη στο ειδικό αυτό προσωπικό να καταλάβουν
πιο εύκολα το μάθημα και γενικά είναι κάτι το οποίο πρέπει να έχουνε όλα τα
σχολεία ώστε να διευκολύνονται πέρα από τους μαθητές με τις ιδιαιτερότητες και
οι καθηγητές που υπάρχουν στα συγκεκριμένα σχολεία γιατί ειδάλλως θα
χρειάζονταν οι ίδιοι να εξηγούν στις συγκεκριμένες ομάδες των μαθητών αυτών
πράγματα τα οποία δεν είναι και ειδικοί για να μπορέσουν να τα εξηγήσουν.
Αναστασία
Πατινιώτη, Β2
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου