Μαλαματένια Ζαρμπή, Β1
1)ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ;
Απάντηση:
Ο καθένας μας είναι τόσο διαφορετικός και
μοναδικός από όλους, απλά τυχαίνει να έχουμε κάποια κοινά με κάποιους πχ .ίδια
ενδιαφέροντα ή κάποιες ομοιότητες στο χαρακτήρα, στα γούστα και στις συνήθειες.
Η διαφορετικότητα είναι ποικιλία σε έναν τομέα, όπως η γνώμη, η εθνικότητα, το
χρώμα, η θρησκεία , το φύλο, η προσωπικότητα και οι προτιμήσεις.
2)ΠΩΣ
ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ Η ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ;
Απάντηση:
Θεωρώ πως θα είναι σίγουρα δύσκολο γιατί πάντα θα υπάρχουν κάποιοι που θα θέλουν το κακό μας. Μπορεί να υποστούν κάποιο είδος εκφοβισμού αλλά μπορεί να βρουν και να κάνουν καινούριες παρέες
3)ΠΟΙΑ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ Η ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ
ΧΩΡΕΣ;
Απάντηση:
Τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν είναι
πολλά. Το κυριότερο είναι η ρατσιστική συμπεριφορά των συμμαθητών τους και η
απομόνωση τους στα διαλείμματα. Η περιθωριοποίηση και η μοναξιά που νοιώθουν
είναι μεγάλη.
4)ΥΠΑΡΧΟΥΝ
ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ;
Απάντηση:
Ναι υπάρχουν μαθητές από άλλες χώρες στο
σχολείο μας .
5)ΤΙ
ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ
ΧΩΡΩΝ;
Απάντηση:
Κάποιες φορές οι σχέσεις Ελλήνων μαθητών
και μαθητών από ξένες χώρες είναι φιλικές. Κάποιες άλλες φορές όμως τα παιδιά
ξένων χωρών κάνουν παρέα με παιδιά από την χώρα που έχουν γεννηθεί.
6)ΜΕ
ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ Η ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ;
Απάντηση:
Με το να τους κάνουν παρέα, να τους βοηθούν
στα μαθήματα, να ακούν τα προβλήματά τους, να τους εμψυχώνουν και να τους δίνουν
θάρρος όταν χρειάζονται βοήθεια.
7)ΘΕΩΡΕΙΤΕ
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ
ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ;
Απάντηση:
Όχι είναι δύσκολη πολύ περισσότερο για τους
μαθητές των ξένων χωρών γιατί εκτός όλων των άλλων δεν γνωρίζουν και καλά ή
ακόμη και καθόλου την γλώσσα, οπότε η προσαρμογή είναι ακόμη δυσκολότερη. Αλλά
και για τους υπόλοιπους μαθητές με ιδιαιτερότητες είναι δύσκολη γιατί δεν έχουν
θάρρος και αυτοπεποίθηση και φοβούνται ακόμη και την γνώμη τους να πουν από
φόβο μήπως οι υπόλοιποι συμμαθητές τους κοροϊδέψουν.
8)ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΙΑΤΗΤΗ Η ΕΝΤΑΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΩΠΙΚΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ; (ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ
ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ)
Απάντηση:
Πιστεύω ότι είναι απαραίτητη η ένταξη διδακτικού σε κάθε σχολείο γιατί θα βοηθήσει αυτά τα παιδιά στην ψυχολογία τους και να κατανοήσουν πως η διαφορετικότητά τους δεν καθορίζει την αντιμετώπισή τους από τους άλλους μαθητές ή και καθηγητές.
Μαλαματένια Ζαρμπή, Β1
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου