Ραφαηλια Αλπμανιδου, Α2
1)ΤΙ
ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΓΙΑ ΕΣΑΣ Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ;
Απάντηση:
Την διαφορετικότητα την αντιλαμβάνομαι ως το
διαφορετικό χρώμα του σώματος, το διαφορετικό ύψος, το διαφορετικό βάρος, την
διαφορετική καταγωγή και πολλές φόρες την ασυνήθιστη οικογένεια που μπορεί να
έχει ένα παιδί
2)ΠΩΣ
ΑΝΤΙΛΑΜΒΑΝΕΣΤΕ ΤΗΝ ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΣΥΝΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΔΗΛΑΔΗ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΑΝΘΡΩΠΩΝ ΜΕ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ Η ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ;
Απάντηση:
Θεωρώ ότι σίγουρα είναι καλύτερο παιδιά με
ιδιαιτερότητες να πηγαίνουν σε ειδικά σχολεία όπως γίνεται και τις περισσότερες
φόρες γιατί πιστεύω πως η ένταξη σε ένα απλό σχολειό ίσως βαραίνει ψυχολογικά
αυτά τα παιδιά γιατί σίγουρα θα δέχονται bulling και επίσης θα δέχονται άσχημα σχόλια. Έκτος αυτού σε αυτά τα
σχολεία δέχονται και περισσότερη βοήθεια! Όσο για τα παιδιά που είναι απλά
διαφορετικής καταγωγής ή τα παραπάνω που ανέφερα είναι κάτι φυσιολογικό να
είναι σε ένα απλό σχολειό απλά πρέπει να γίνει κατανοητό από τα αλλά παιδιά
3)ΠΟΙΑ
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΣΥΝΗΘΩΣ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΝ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ Η ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ
ΧΩΡΕΣ;
Απάντηση:
Συνήθως αυτά τα παιδιά είναι περισσότερο ευαίσθητα
για διαφορετικούς λόγους και πολλές φόρες γίνονται ο εύκολος στόχος για bulling αφού δεν μιλάνε. Επίσης οι κοινωνία μας έχει
περάσει το μήνυμα πως οποίος είναι για παράδειγμα από την Αλβανία είναι κακός
και οποίος έχει ιδιαιτερότητες είναι παράξενος και αυτό είναι κακό με
αποτέλεσμα τα παιδιά να συμπεριφέρονται άσχημα και να χαρακτηρίζουν αυτά τα
παιδιά με πολύ άσχημες λέξεις
4)ΥΠΑΡΧΟΥΝ
ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ;
Απάντηση:
Ναι υπάρχουν παιδιά από διαφορετικές χώρες στο
σχολειό μας. Εγώ προσωπικά δεν έχω παρατηρήσει στην δίκη μου τάξη και κυρίως
στο δικό μου τμήμα τουλάχιστον τίποτα επιθετικό ή ειρωνικό προς αυτά και πολλά
μάλιστα είναι και πάρα πολύ συμπαθητικά
5)ΤΙ
ΕΙΔΟΥΣ ΣΧΕΣΕΙΣ ΠΡΟΚΥΠΤΟΥΝ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΞΕΝΩΝ
ΧΩΡΩΝ;
Απάντηση:
Πολλών ειδών. Μπορούν να δημιουργηθούν πολύ
δυνατές και φιλικές σχέσεις, μπορούν να δημιουργηθούν έντονες ερωτικές σχάσεις
και μπορούν να δημιουργηθούν σχάσεις μισούς με άσχημα αποτελέσματα
6)ΜΕ
ΠΟΙΟΥΣ ΤΡΟΠΟΥΣ ΠΡΟΣΠΑΘΟΥΝ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΝΑ ΒΟΗΘΗΣΟΥΝ ΑΛΛΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ
ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ Η ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ ΧΩΡΕΣ;
Απάντηση:
Πολλές φόρες οι μαθητές με ιδιαιτερότητες ή
διαφορετικής καταγωγής νιώθουν μονοί και ανεπιθύμητοι οπότε τις περισσότερες
φόρες προσπαθούμε να τους κάνουμε να νιώσουν οικειότητα μαθαίνοντας πράγματα
για αυτούς, παίζοντας παιχνίδια με αυτούς και κανονίζοντας βόλτες μαζί τους,
προσπαθώντας να τους κάνουμε να μπουν σε μια παρέα έτσι ώστε να αποκτήσουν
νέους φίλους
7)ΘΕΩΡΕΙΤΕ
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ Η ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ
ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ;
Απάντηση:
Είναι αναλόγως την περίπτωση. Υπάρχουν μαθητές
που τα καταφέρνουν και μαθητή που τους είναι δύσκολο. Τις περισσότερες φόρες
είναι αρκετά δύσκολο.
8)ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΙΑΤΗΤΗ Η ΕΝΤΑΞΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΩΠΙΚΟΥ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΤΙΣ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΕ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ; (ΜΑΘΗΤΕΣ ΑΠΟ ΞΕΝΕΣ
ΧΩΡΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΙΔΙΑΙΤΕΡΟΤΗΤΕΣ)
Απάντηση:
Ναι θεωρώ πως είναι γιατί μπορούν να τους
βοήσουν καλυτέρα!
Ραφαηλια Αλπμανιδου, Α2
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου